اسنا: نمایندگی اداره ثبت احوال بخش ساربوک که در دهه مبارک فجر با حضور فرماندار قصرقند افتتاح شد پس از چندین ماه فعالیت به علت مشکلات نرم افزاری تعطیل شده بود با پیگیری و مکاتبات بخشدار بخش ساربوک فعالیت مجددا رو شروع کرده و آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز بخش ساربوک میباشد.

بخشدار ساربوک امروز صبح در بازدید از نمایندگی ثبت احوال ضمن خسته نباشید به پرسنل ثبت احوال از نزدیک با روند خدمات رسانی به شهروندان بازدید نمود و به خبرنگار اسنا گفت: با آغاز به کار این نمایندگی اهالی مرکز بخش و روستاهای تابعه آن برای انجام امور خود از عزیمت به مرکز شهرستان بی نیاز شدند زیرا همه کارهای آنان دراین زمینه در مرکز بخش انجام می شود.

سایگانی اظهار داشت :این نمایندگی در حال حاضر به علت نبود نیروی انسانی هفته ای دو روز یکشنبه و چهارشنبه ها به مردم بخش ساربوک خدمات ارائه میدهد و از این پس به جز خدمات کارت ملی همه خدمات سجلی، ثبت موالید، صدور شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال، ثبت ازدواج و فوت به صورت مکانیزه انجام می شود و مردم نیازی برای مراجعه به مرکز شهرستان ندارند.

بخشدار ساربوک ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال قصرقند، راه اندازی این نمایندگی را از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم منطقه دانست و اظهار داشت: با راه اندازی این نمایندگی، از این پس کلیه خدمات سجلی در محل نمایندگی ثبت احوال و در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

در این بازدید تعدادی از اعضای شورا و دهیاران بخش ساربوک بخشدار را همراهی کردند.‌ دفتر نمایندگی در حال حاضر در ساختمان دهیاری ساربوک است بخش ساربوک با ۱۸ هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری در ۱۷ کیلومتری مرکز شهرستان قصرقند واقع شده است پیش از این مردم بخش ساربوک برای انجام امور سجلی خود با پیمودن ۱۷ کیلومتر به مرکز شهرستان قصرقند مراجعه می کردند.

گزارش/ نظر محمد رییسی/ خبرنگاراِسنا / قصرقند

انتهای پیام/

[metaslider id=342]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی